ا
-
اجتناب از تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی
بررسی رابطه بین رویکرد اجتماعی شدن مصرف کننده و درک اجتناب از تبلیغات با میانجیگری نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی در مشتریان دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 56-74]
-
ارتباط بین کارکنان و مشتریان
تحلیل تاثیر ارتباط بین کارکنان و مشتریان بر تبلیغات شفاهی مثبت از طریق رضایت مشتری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 93-107]
-
ارزش ادراک شده
بررسی رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی مشتری بر ارزش ادراک شده و رضایت مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های شهر مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 126-142]
-
ارزش ادراک شده
تحلیل نقش ارزش ادراک شده در رابطه بین رفتار شهروندی و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 38-52]
-
ارزش ادراک شده
بررسی رابطه بین ابعاد خلاقیت محصول جدید با قصد خرید به واسطه ارزشهای ادراک شده (مورد مطالعه: مشتریان لوازم خانگی اسنوا) [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 139-148]
-
ارزش ویژه برند
نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در رابطه بین شهرت برند و ارزش ویژه برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-55]
-
استفاده از پلتفرم رسانه های اجتماعی
بررسی رابطه بین رویکرد اجتماعی شدن مصرف کننده و درک اجتناب از تبلیغات با میانجیگری نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی در مشتریان دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 56-74]
-
اعتماد
رابطه تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر ماهیت اعتماد و مقبولیت اطلاعات در بازاریابی دیجیتال محصولات صنعت دام و طیور [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-39]
-
اعتماد
تاثیر برند دانشگاهی بر وفاداری دانشجویان با نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-37]
-
اعتماد آنلاین
بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند آنلاین با رضایت به واسطه اعتماد آنلاین [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
-
انگیزه پیشرفت
نقش میانجی انگیزه پیشرفت در رابطه هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی در دانش آموزان دختر هنرستانهای فنی و حرفه ای [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 53-65]
-
انگیزه کارآفرینی
بررسی رابطه فرصت های فناورانه با تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه به واسطه انگیزه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 75-92]
ب
-
بازاریابیداخلی
تحلیل نقش بازاریابی داخلی در ارتقای کیفیت محصول بر مبنای مدل معادلات ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 66-87]
-
بازاریابی داخلی
تحلیل جایگاه سرمایه اجتماعی در رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
-
بازاریابی داخلی
بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با قصد جابه جایی کارکنان به واسطه عجین شدن با کار، مربی گری مدیریت و رضایت شغلی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 49-67]
-
بازاریابیدرونی
تحلیل نقش بازاریابی داخلی در ارتقای کیفیت محصول بر مبنای مدل معادلات ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 66-87]
-
بازاریابی دهان به دهان
تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیک با در نظر گرفتن تاثیرات [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 119-138]
-
بازاریابی دیجیتال
رابطه تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر ماهیت اعتماد و مقبولیت اطلاعات در بازاریابی دیجیتال محصولات صنعت دام و طیور [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-39]
-
بازاریابی رابطه مند آنلاین
بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند آنلاین با رضایت به واسطه اعتماد آنلاین [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
-
بازاریابی محتوای دیجیتال
تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیک با در نظر گرفتن تاثیرات [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 119-138]
-
بازاریابی ویژگی های تأثیرگذار
نقش افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-111]
-
برند دانشگاهی
تاثیر برند دانشگاهی بر وفاداری دانشجویان با نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-37]
-
برند محوری
رابطه بین برندمحوری و عملکرد برند بواسطه نقش میانجی جامعه هواداران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-125]
ت
-
تاثیرات اجتماعی
تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیک با در نظر گرفتن تاثیرات [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 119-138]
-
تبلیغات دهان به دهان الکترونیک
رابطه تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر ماهیت اعتماد و مقبولیت اطلاعات در بازاریابی دیجیتال محصولات صنعت دام و طیور [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-39]
-
تبلیغات شفاهی مثبت
تحلیل تاثیر ارتباط بین کارکنان و مشتریان بر تبلیغات شفاهی مثبت از طریق رضایت مشتری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 93-107]
-
تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه
بررسی رابطه فرصت های فناورانه با تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه به واسطه انگیزه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 75-92]
-
تعهد سازمانی
بررسی تاثیر شخصیت کارمندان و دلبستگی به جریان کار بر رفتار مشتری مدارانه با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
ث
-
ثبات برند
بررسی رابطه بین ثبات برند، شخصیت برند و خودانگاره برند با قصد خرید و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 68-84]
ح
-
حساسیت به نفوذ رسانه های اجتماعی
بررسی رابطه بین رویکرد اجتماعی شدن مصرف کننده و درک اجتناب از تبلیغات با میانجیگری نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی در مشتریان دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 56-74]
-
حساسیت نفوذ همتایان
بررسی رابطه بین رویکرد اجتماعی شدن مصرف کننده و درک اجتناب از تبلیغات با میانجیگری نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی در مشتریان دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 56-74]
-
حکمرانی اداری
ارائه الگویی به منظور شناسایی مؤلفههای حکمرانی اداری با روش نظاممند و بررسی رابطه آن با ارتقاء سلامت سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 33-48]
-
حکمرانی ترکیبی
مدل سازی معادلات ساختاری رابطه حکمرانی ترکیبی با مکانیسم های خلق ارزش در آموزش و پرورش دشت آزادگان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 16-32]
خ
-
خلاقیت در تولید محصولات جدید
بررسی رابطه بین ابعاد خلاقیت محصول جدید با قصد خرید به واسطه ارزشهای ادراک شده (مورد مطالعه: مشتریان لوازم خانگی اسنوا) [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 139-148]
-
خودانگاره برند
بررسی رابطه بین ثبات برند، شخصیت برند و خودانگاره برند با قصد خرید و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 68-84]
د
-
دشت آزادگان
مدل سازی معادلات ساختاری رابطه حکمرانی ترکیبی با مکانیسم های خلق ارزش در آموزش و پرورش دشت آزادگان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 16-32]
-
دلبستگی شغلی
بررسی تاثیر شخصیت کارمندان و دلبستگی به جریان کار بر رفتار مشتری مدارانه با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
-
دوسوتوانی سازمانی
بررسی تاثیر مدیریت کیفیت بر عملکرد با نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 102-118]
ر
-
رسانه های اجتماعی
نقش افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-111]
-
رسانه های اجتماعی
بررسی رابطه بین گرایش کارآفرینی با عملکرد بنگاه به واسطه رسانه های اجتماعی و روابط مدیریتی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 85-101]
-
رضایت
تاثیر برند دانشگاهی بر وفاداری دانشجویان با نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-37]
-
رضایتشغلی
تحلیل نقش بازاریابی داخلی در ارتقای کیفیت محصول بر مبنای مدل معادلات ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 66-87]
-
رضایت شغلی
بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با قصد جابه جایی کارکنان به واسطه عجین شدن با کار، مربی گری مدیریت و رضایت شغلی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 49-67]
-
رضایت مشتری
بررسی رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی مشتری بر ارزش ادراک شده و رضایت مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های شهر مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 126-142]
-
رضایت مشتری
تحلیل نقش ارزش ادراک شده در رابطه بین رفتار شهروندی و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 38-52]
-
رضایت مشتریان
تحلیل تاثیر ارتباط بین کارکنان و مشتریان بر تبلیغات شفاهی مثبت از طریق رضایت مشتری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 93-107]
-
رضایت مشتریان
بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند آنلاین با رضایت به واسطه اعتماد آنلاین [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
-
رفتار شهروندی مشتری
بررسی رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی مشتری بر ارزش ادراک شده و رضایت مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های شهر مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 126-142]
-
رفتار شهروندی مشتری
تحلیل نقش ارزش ادراک شده در رابطه بین رفتار شهروندی و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 38-52]
-
رفتار مشارکتی مشتری
بررسی رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی مشتری بر ارزش ادراک شده و رضایت مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های شهر مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 126-142]
-
رفتار مشتری مدارانه
بررسی تاثیر شخصیت کارمندان و دلبستگی به جریان کار بر رفتار مشتری مدارانه با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
-
روابط فرااجتماعی
نقش افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-111]
-
روابط مدیریتی
بررسی رابطه بین گرایش کارآفرینی با عملکرد بنگاه به واسطه رسانه های اجتماعی و روابط مدیریتی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 85-101]
س
-
سازش در ارزش ها
مدل سازی معادلات ساختاری رابطه حکمرانی ترکیبی با مکانیسم های خلق ارزش در آموزش و پرورش دشت آزادگان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 16-32]
-
سرمایه اجتماعی
تحلیل جایگاه سرمایه اجتماعی در رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
-
سلامت سازمانی
ارائه الگویی به منظور شناسایی مؤلفههای حکمرانی اداری با روش نظاممند و بررسی رابطه آن با ارتقاء سلامت سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 33-48]
ش
-
شخصیت
بررسی تاثیر شخصیت کارمندان و دلبستگی به جریان کار بر رفتار مشتری مدارانه با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
-
شخصیت برند
بررسی رابطه بین ثبات برند، شخصیت برند و خودانگاره برند با قصد خرید و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 68-84]
-
شهر مشهد
بررسی تاثیر شخصیت کارمندان و دلبستگی به جریان کار بر رفتار مشتری مدارانه با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
ع
-
عجین شدن با کار
بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با قصد جابه جایی کارکنان به واسطه عجین شدن با کار، مربی گری مدیریت و رضایت شغلی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 49-67]
-
عملکرد برند
رابطه بین برندمحوری و عملکرد برند بواسطه نقش میانجی جامعه هواداران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-125]
-
عملکرد بنگاه
بررسی رابطه بین گرایش کارآفرینی با عملکرد بنگاه به واسطه رسانه های اجتماعی و روابط مدیریتی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 85-101]
-
عملکرد تحصیلی
نقش میانجی انگیزه پیشرفت در رابطه هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی در دانش آموزان دختر هنرستانهای فنی و حرفه ای [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 53-65]
-
عملکرد هتل
بررسی تاثیر مدیریت کیفیت بر عملکرد با نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 102-118]
ف
-
فرصت های فناورانه
بررسی رابطه فرصت های فناورانه با تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه به واسطه انگیزه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 75-92]
ق
-
قصد جابجایی کارکنان
بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با قصد جابه جایی کارکنان به واسطه عجین شدن با کار، مربی گری مدیریت و رضایت شغلی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 49-67]
-
قصد خرید
نقش افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-111]
-
قصد خرید
بررسی رابطه بین ثبات برند، شخصیت برند و خودانگاره برند با قصد خرید و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 68-84]
-
قصد خرید
بررسی رابطه بین ابعاد خلاقیت محصول جدید با قصد خرید به واسطه ارزشهای ادراک شده (مورد مطالعه: مشتریان لوازم خانگی اسنوا) [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 139-148]
ک
-
کارخانه یکتا فناوری ابریشم مشهد
تحلیل تاثیر ارتباط بین کارکنان و مشتریان بر تبلیغات شفاهی مثبت از طریق رضایت مشتری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 93-107]
-
کیفیت خدمات
تحلیل جایگاه سرمایه اجتماعی در رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
-
کیفیتمحصول
تحلیل نقش بازاریابی داخلی در ارتقای کیفیت محصول بر مبنای مدل معادلات ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 66-87]
گ
-
گرایش کارآفرینانه
بررسی رابطه بین گرایش کارآفرینی با عملکرد بنگاه به واسطه رسانه های اجتماعی و روابط مدیریتی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 85-101]
ل
-
لوازم خانگی اسنوا
بررسی رابطه بین ابعاد خلاقیت محصول جدید با قصد خرید به واسطه ارزشهای ادراک شده (مورد مطالعه: مشتریان لوازم خانگی اسنوا) [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 139-148]
م
-
مؤلفه
ارائه الگویی به منظور شناسایی مؤلفههای حکمرانی اداری با روش نظاممند و بررسی رابطه آن با ارتقاء سلامت سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 33-48]
-
مخلوط کردن ارزش ها
مدل سازی معادلات ساختاری رابطه حکمرانی ترکیبی با مکانیسم های خلق ارزش در آموزش و پرورش دشت آزادگان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 16-32]
-
مدیریت کیفیت
بررسی تاثیر مدیریت کیفیت بر عملکرد با نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 102-118]
-
مربیگری مدیریت
بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با قصد جابه جایی کارکنان به واسطه عجین شدن با کار، مربی گری مدیریت و رضایت شغلی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 49-67]
-
مسئولیت اجتماعی شرکت
نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در رابطه بین شهرت برند و ارزش ویژه برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-55]
-
مشروعیت بخشیدن به ارزش ها
مدل سازی معادلات ساختاری رابطه حکمرانی ترکیبی با مکانیسم های خلق ارزش در آموزش و پرورش دشت آزادگان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 16-32]
-
معروفیت (شهرت) برند
نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در رابطه بین شهرت برند و ارزش ویژه برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-55]
-
مقبولیت اطلاعات
رابطه تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر ماهیت اعتماد و مقبولیت اطلاعات در بازاریابی دیجیتال محصولات صنعت دام و طیور [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-39]
ن
-
نظریه متقاعدسازی
نقش افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-111]
-
نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی
بررسی رابطه بین رویکرد اجتماعی شدن مصرف کننده و درک اجتناب از تبلیغات با میانجیگری نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی در مشتریان دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 56-74]
و
-
وفاداری
تاثیر برند دانشگاهی بر وفاداری دانشجویان با نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-37]
-
وفاداری برند
بررسی رابطه بین ثبات برند، شخصیت برند و خودانگاره برند با قصد خرید و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 68-84]
ه
-
هواداران برند
رابطه بین برندمحوری و عملکرد برند بواسطه نقش میانجی جامعه هواداران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-125]
-
هوش هیجانی
نقش میانجی انگیزه پیشرفت در رابطه هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی در دانش آموزان دختر هنرستانهای فنی و حرفه ای [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 53-65]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد