نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اجتناب از تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی بررسی رابطه بین رویکرد اجتماعی شدن مصرف کننده و درک اجتناب از تبلیغات با میانجیگری نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی در مشتریان دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 56-74]
  • ارتباط بین کارکنان و مشتریان تحلیل تاثیر ارتباط بین کارکنان و مشتریان بر تبلیغات شفاهی مثبت از طریق رضایت مشتری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 93-107]
  • ارزش ادراک شده بررسی رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی مشتری بر ارزش ادراک شده و رضایت مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های شهر مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 126-142]
  • ارزش ادراک شده تحلیل نقش ارزش ادراک شده در رابطه بین رفتار شهروندی و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 38-52]
  • ارزش ادراک شده بررسی رابطه بین ابعاد خلاقیت محصول جدید با قصد خرید به واسطه ارزش‌های ادراک شده (مورد مطالعه: مشتریان لوازم خانگی اسنوا) [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 139-148]
  • ارزش ویژه برند نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در رابطه بین شهرت برند و ارزش ویژه برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-55]
  • استفاده از پلتفرم رسانه های اجتماعی بررسی رابطه بین رویکرد اجتماعی شدن مصرف کننده و درک اجتناب از تبلیغات با میانجیگری نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی در مشتریان دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 56-74]
  • اعتماد رابطه تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر ماهیت اعتماد و مقبولیت اطلاعات در بازاریابی دیجیتال محصولات صنعت دام و طیور [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-39]
  • اعتماد تاثیر برند دانشگاهی بر وفاداری دانشجویان با نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-37]
  • اعتماد آنلاین بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند آنلاین با رضایت به واسطه اعتماد آنلاین [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
  • انگیزه پیشرفت نقش میانجی انگیزه پیشرفت در رابطه هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی در دانش‌ آموزان دختر هنرستان‌های فنی و حرفه‌ ای [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 53-65]
  • انگیزه کارآفرینی بررسی رابطه فرصت های فناورانه با تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه به واسطه انگیزه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 75-92]

ب

  • بازاریابی‌داخلی تحلیل نقش بازاریابی داخلی در ارتقای کیفیت محصول بر مبنای مدل معادلات ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 66-87]
  • بازاریابی داخلی تحلیل جایگاه سرمایه اجتماعی در رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
  • بازاریابی داخلی بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با قصد جابه جایی کارکنان به واسطه عجین شدن با کار، مربی گری مدیریت و رضایت شغلی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 49-67]
  • بازاریابی‌درونی تحلیل نقش بازاریابی داخلی در ارتقای کیفیت محصول بر مبنای مدل معادلات ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 66-87]
  • بازاریابی دهان به دهان تاثیر بازاریابی‌ محتوای دیجیتال بر بازاریابی‌ دهان به‌ دهان الکترونیک‌ با در نظر گرفتن‌ تاثیرات [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 119-138]
  • بازاریابی دیجیتال رابطه تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر ماهیت اعتماد و مقبولیت اطلاعات در بازاریابی دیجیتال محصولات صنعت دام و طیور [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-39]
  • بازاریابی رابطه مند آنلاین بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند آنلاین با رضایت به واسطه اعتماد آنلاین [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
  • بازاریابی محتوای دیجیتال تاثیر بازاریابی‌ محتوای دیجیتال بر بازاریابی‌ دهان به‌ دهان الکترونیک‌ با در نظر گرفتن‌ تاثیرات [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 119-138]
  • بازاریابی ویژگی های تأثیرگذار نقش افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-111]
  • برند دانشگاهی تاثیر برند دانشگاهی بر وفاداری دانشجویان با نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-37]
  • برند محوری رابطه بین برندمحوری و عملکرد برند بواسطه نقش میانجی جامعه هواداران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-125]

ت

  • تاثیرات اجتماعی تاثیر بازاریابی‌ محتوای دیجیتال بر بازاریابی‌ دهان به‌ دهان الکترونیک‌ با در نظر گرفتن‌ تاثیرات [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 119-138]
  • تبلیغات دهان به دهان الکترونیک رابطه تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر ماهیت اعتماد و مقبولیت اطلاعات در بازاریابی دیجیتال محصولات صنعت دام و طیور [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-39]
  • تبلیغات شفاهی مثبت تحلیل تاثیر ارتباط بین کارکنان و مشتریان بر تبلیغات شفاهی مثبت از طریق رضایت مشتری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 93-107]
  • تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه بررسی رابطه فرصت های فناورانه با تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه به واسطه انگیزه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 75-92]
  • تعهد سازمانی بررسی تاثیر شخصیت کارمندان و دلبستگی به جریان کار بر رفتار مشتری مدارانه با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]

ث

  • ثبات برند بررسی رابطه بین ثبات برند، شخصیت برند و خودانگاره برند با قصد خرید و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 68-84]

ح

  • حساسیت به نفوذ رسانه های اجتماعی بررسی رابطه بین رویکرد اجتماعی شدن مصرف کننده و درک اجتناب از تبلیغات با میانجیگری نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی در مشتریان دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 56-74]
  • حساسیت نفوذ همتایان بررسی رابطه بین رویکرد اجتماعی شدن مصرف کننده و درک اجتناب از تبلیغات با میانجیگری نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی در مشتریان دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 56-74]
  • حکمرانی اداری ارائه الگویی به منظور شناسایی مؤلفه‌های حکمرانی اداری با روش نظام‌مند و بررسی رابطه آن با ارتقاء سلامت سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 33-48]
  • حکمرانی ترکیبی مدل سازی معادلات ساختاری رابطه حکمرانی ترکیبی با مکانیسم های خلق ارزش در آموزش و پرورش دشت آزادگان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 16-32]

خ

  • خلاقیت در تولید محصولات جدید بررسی رابطه بین ابعاد خلاقیت محصول جدید با قصد خرید به واسطه ارزش‌های ادراک شده (مورد مطالعه: مشتریان لوازم خانگی اسنوا) [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 139-148]
  • خودانگاره برند بررسی رابطه بین ثبات برند، شخصیت برند و خودانگاره برند با قصد خرید و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 68-84]

د

  • دشت آزادگان مدل سازی معادلات ساختاری رابطه حکمرانی ترکیبی با مکانیسم های خلق ارزش در آموزش و پرورش دشت آزادگان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 16-32]
  • دلبستگی شغلی بررسی تاثیر شخصیت کارمندان و دلبستگی به جریان کار بر رفتار مشتری مدارانه با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
  • دوسوتوانی سازمانی بررسی تاثیر مدیریت کیفیت بر عملکرد با نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 102-118]

ر

  • رسانه های اجتماعی نقش افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-111]
  • رسانه های اجتماعی بررسی رابطه بین گرایش کارآفرینی با عملکرد بنگاه به واسطه رسانه های اجتماعی و روابط مدیریتی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 85-101]
  • رضایت تاثیر برند دانشگاهی بر وفاداری دانشجویان با نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-37]
  • رضایت‌شغلی تحلیل نقش بازاریابی داخلی در ارتقای کیفیت محصول بر مبنای مدل معادلات ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 66-87]
  • رضایت شغلی بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با قصد جابه جایی کارکنان به واسطه عجین شدن با کار، مربی گری مدیریت و رضایت شغلی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 49-67]
  • رضایت مشتری بررسی رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی مشتری بر ارزش ادراک شده و رضایت مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های شهر مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 126-142]
  • رضایت مشتری تحلیل نقش ارزش ادراک شده در رابطه بین رفتار شهروندی و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 38-52]
  • رضایت مشتریان تحلیل تاثیر ارتباط بین کارکنان و مشتریان بر تبلیغات شفاهی مثبت از طریق رضایت مشتری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 93-107]
  • رضایت مشتریان بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند آنلاین با رضایت به واسطه اعتماد آنلاین [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
  • رفتار شهروندی مشتری بررسی رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی مشتری بر ارزش ادراک شده و رضایت مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های شهر مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 126-142]
  • رفتار شهروندی مشتری تحلیل نقش ارزش ادراک شده در رابطه بین رفتار شهروندی و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 38-52]
  • رفتار مشارکتی مشتری بررسی رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی مشتری بر ارزش ادراک شده و رضایت مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های شهر مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 126-142]
  • رفتار مشتری مدارانه بررسی تاثیر شخصیت کارمندان و دلبستگی به جریان کار بر رفتار مشتری مدارانه با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
  • روابط فرااجتماعی نقش افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-111]
  • روابط مدیریتی بررسی رابطه بین گرایش کارآفرینی با عملکرد بنگاه به واسطه رسانه های اجتماعی و روابط مدیریتی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 85-101]

س

  • سازش در ارزش ها مدل سازی معادلات ساختاری رابطه حکمرانی ترکیبی با مکانیسم های خلق ارزش در آموزش و پرورش دشت آزادگان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 16-32]
  • سرمایه اجتماعی تحلیل جایگاه سرمایه اجتماعی در رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
  • سلامت سازمانی ارائه الگویی به منظور شناسایی مؤلفه‌های حکمرانی اداری با روش نظام‌مند و بررسی رابطه آن با ارتقاء سلامت سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 33-48]

ش

  • شخصیت بررسی تاثیر شخصیت کارمندان و دلبستگی به جریان کار بر رفتار مشتری مدارانه با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
  • شخصیت برند بررسی رابطه بین ثبات برند، شخصیت برند و خودانگاره برند با قصد خرید و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 68-84]
  • شهر مشهد بررسی تاثیر شخصیت کارمندان و دلبستگی به جریان کار بر رفتار مشتری مدارانه با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]

ع

  • عجین شدن با کار بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با قصد جابه جایی کارکنان به واسطه عجین شدن با کار، مربی گری مدیریت و رضایت شغلی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 49-67]
  • عملکرد برند رابطه بین برندمحوری و عملکرد برند بواسطه نقش میانجی جامعه هواداران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-125]
  • عملکرد بنگاه بررسی رابطه بین گرایش کارآفرینی با عملکرد بنگاه به واسطه رسانه های اجتماعی و روابط مدیریتی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 85-101]
  • عملکرد تحصیلی نقش میانجی انگیزه پیشرفت در رابطه هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی در دانش‌ آموزان دختر هنرستان‌های فنی و حرفه‌ ای [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 53-65]
  • عملکرد هتل بررسی تاثیر مدیریت کیفیت بر عملکرد با نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 102-118]

ف

  • فرصت های فناورانه بررسی رابطه فرصت های فناورانه با تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه به واسطه انگیزه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 75-92]

ق

  • قصد جابجایی کارکنان بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با قصد جابه جایی کارکنان به واسطه عجین شدن با کار، مربی گری مدیریت و رضایت شغلی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 49-67]
  • قصد خرید نقش افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-111]
  • قصد خرید بررسی رابطه بین ثبات برند، شخصیت برند و خودانگاره برند با قصد خرید و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 68-84]
  • قصد خرید بررسی رابطه بین ابعاد خلاقیت محصول جدید با قصد خرید به واسطه ارزش‌های ادراک شده (مورد مطالعه: مشتریان لوازم خانگی اسنوا) [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 139-148]

ک

  • کارخانه یکتا فناوری ابریشم مشهد تحلیل تاثیر ارتباط بین کارکنان و مشتریان بر تبلیغات شفاهی مثبت از طریق رضایت مشتری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 93-107]
  • کیفیت خدمات تحلیل جایگاه سرمایه اجتماعی در رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
  • کیفیت‌محصول تحلیل نقش بازاریابی داخلی در ارتقای کیفیت محصول بر مبنای مدل معادلات ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 66-87]

گ

  • گرایش کارآفرینانه بررسی رابطه بین گرایش کارآفرینی با عملکرد بنگاه به واسطه رسانه های اجتماعی و روابط مدیریتی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 85-101]

ل

  • لوازم خانگی اسنوا بررسی رابطه بین ابعاد خلاقیت محصول جدید با قصد خرید به واسطه ارزش‌های ادراک شده (مورد مطالعه: مشتریان لوازم خانگی اسنوا) [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 139-148]

م

  • مؤلفه ارائه الگویی به منظور شناسایی مؤلفه‌های حکمرانی اداری با روش نظام‌مند و بررسی رابطه آن با ارتقاء سلامت سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 33-48]
  • مخلوط کردن ارزش ها مدل سازی معادلات ساختاری رابطه حکمرانی ترکیبی با مکانیسم های خلق ارزش در آموزش و پرورش دشت آزادگان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 16-32]
  • مدیریت کیفیت بررسی تاثیر مدیریت کیفیت بر عملکرد با نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 102-118]
  • مربیگری مدیریت بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با قصد جابه جایی کارکنان به واسطه عجین شدن با کار، مربی گری مدیریت و رضایت شغلی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 49-67]
  • مسئولیت اجتماعی شرکت نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در رابطه بین شهرت برند و ارزش ویژه برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-55]
  • مشروعیت بخشیدن به ارزش ها مدل سازی معادلات ساختاری رابطه حکمرانی ترکیبی با مکانیسم های خلق ارزش در آموزش و پرورش دشت آزادگان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 16-32]
  • معروفیت (شهرت) برند نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در رابطه بین شهرت برند و ارزش ویژه برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-55]
  • مقبولیت اطلاعات رابطه تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر ماهیت اعتماد و مقبولیت اطلاعات در بازاریابی دیجیتال محصولات صنعت دام و طیور [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-39]

ن

  • نظریه متقاعدسازی نقش افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-111]
  • نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی بررسی رابطه بین رویکرد اجتماعی شدن مصرف کننده و درک اجتناب از تبلیغات با میانجیگری نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی در مشتریان دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 56-74]

و

  • وفاداری تاثیر برند دانشگاهی بر وفاداری دانشجویان با نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-37]
  • وفاداری برند بررسی رابطه بین ثبات برند، شخصیت برند و خودانگاره برند با قصد خرید و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 68-84]

ه

  • هواداران برند رابطه بین برندمحوری و عملکرد برند بواسطه نقش میانجی جامعه هواداران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-125]
  • هوش هیجانی نقش میانجی انگیزه پیشرفت در رابطه هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی در دانش‌ آموزان دختر هنرستان‌های فنی و حرفه‌ ای [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 53-65]